Subject: [SUSPECTED SPAM] RE: Ravikindlustuse seaduse muutmise seaduse eelnõu (töövõimetushüvitised ja vabatahtlik ravikindlustus) väljatöötamise kavatsus
From: "Eesti Haiglate Liit" <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>,Lii Pärg - SOM <[email-masked]>
Date: Wed, 14 May 2025 22:20:43 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edastame Eesti Haiglate Liidu tagasiside ravikindlustuse seaduse muutmise 
seaduse eelnõu väljatöötamise kavatsusele.

Vabandame vastuse viibimise pärast.

Lugupidamisega

Epp-Triin Võsu

Tegevjuht

50 46 398 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Wednesday, April 23, 2025 3:36 PM
To: Riigikogu sotsiaalkomisjon <[email-masked]>; Eesti 
Töötukassa <[email-masked]>; Eesti Tööandjate Keskliit 
<[email-masked]>; Eesti Kaubandus-Tööstuskoda <[email-masked]>; Eesti 
Väike- ja Keskmiste Ettevõtjate Assotsiatsioon <[email-masked]>; Eesti 
Ametiühingute Keskliit <[email-masked]>; Eesti Haiglate Liit 
<[email-masked]>; Eesti Perearstide Selts <[email-masked]>; 
Eesti Töötervishoiuarstide Selts <[email-masked]>; Eesti Puuetega 
Inimeste Koda <[email-masked]>; Eesti Patsientide Esindusühing 
<[email-masked]>
Subject: Ravikindlustuse seaduse muutmise seaduse eelnõu 
(töövõimetushüvitised ja vabatahtlik ravikindlustus) väljatöötamise kavatsus

Tere!

Teile on saadetud Sotsiaalministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
arvamuse avaldamiseks väljatöötamiskavatsus.

Palume teie arvamust hiljemalt 12.05.2025 e-posti aadressile [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>

EIS-is: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/60c8eee6-153e-4e92-85f3-d90651174230

Pealkiri: Ravikindlustuse seaduse muutmise seaduse eelnõu 
(töövõimetushüvitised ja vabatahtlik ravikindlustus) väljatöötamise kavatsus

Registreerimise kuupäev: 23.04.2025

Registreerimise number: 1.2-2/24-1

Lugupidamisega

Sotsiaalministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 626 9301, faks (372) 626 9209
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.sm.ee> www.sm.ee